Handelsbetingelser for Ejerledercup

1. Tilmelding og betaling

Ved tilmelding til Ejerledercup modtager du en bekræftelse på din tilmelding. Efter godkendelse af tilmeldingen fremsendes en faktura. Din plads er først endeligt sikret, når fakturaen er betalt.

2. Afbestilling og refundering

Afbestilling skal ske skriftligt til [poul@danskpadelsport.dk]. Refundering af betalingen kan ske op til 14 dage før arrangementet. Herefter er tilmeldingen bindende.

3. Ændringer i programmet

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i programmet, hvis nødvendigt.

4. Persondata

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Ved tilmelding accepterer du, at vi må opbevare og behandle dine personoplysninger i forbindelse med arrangementet og denne information deles andre deltagere.

5. Ansvar

Ejerledercup påtager sig intet ansvar for personlige ejendele eller skader opstået under arrangementet.

6. Kontakt

Ved spørgsmål kontakt venligst Poul Kjeldager, poul@danskpadelsport.dk.